01:06 | سه شنبه 1 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاملات فرابورس

اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
افزایش سرمایه سهم غایب از تجدید ارزیابی دارایی و آورده سهامداران
نماد برتر- شرکت سیمانی و غایب یک ماهه تابلو معاملات فرابورس از برنامه افزایش سرمایه از دو محل تجدید ارزیابی و آورده نقدی سهامداران خبر داد.
تصمیم جدید بورس: ضرایب تضمین معاملات اعتباری از ۳۰ به ۳۵ درصد رسید
نماد برتر- سازمان بورس،افزایش ضریب تعدیل سهام، حق تقدم و واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در محاسبه حساب تضمین معاملات اعتباری به ۳۵ درصد را به ۱۰۸ کارگزار ابلاغ کرد.
عرضه بلوک۱۰۰ درصدی زیرمجموعه صدا و سیما با قیمت ۱۶.۷ میلیونی
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰۰ درصدی شرکت زیرمجموعه صدا و سیما توسط سازمان خصوصی سازی در بازار سوم معاملات فرابورس با قیمت ۱۶.۷ میلیون تومانی برای هر سهم اعلام شد.
گام دوم افزایش سرمایه شرکت بیمه ای از دو محل سود انباشته و اندوخته
نماد برتر- شرکت بیمه ای حاضر در فرابورس از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ۴۳ درصد از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
"سپیدار" با درج نماد آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شد / مشخصات کلی
نماد برتر- شرکت سپیدار سیستم آسیا از زیرمجموعه شرکت بورسی همکاران سیستم با درج نماد در بازار دوم معاملات فرابورس ، آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام شد.
عرضه اولیه سهام شرکت خط خورده از بورس "سغدیر" تا ماه آینده
نماد برتر- مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر با اعلام بازارگردانی از زیرمجموعه ها از عرضه اولیه سهام این شرکت خط خورده از بورس تا ماه آینده و در فرابورس خبر داد .
فرصت تاریخی جهش تولید با اقبال نقدینگی به بورس و سبزپوشی شاخص
نماد برتر- با توجه به اصلاح قابل توجه قیمت‌ها و ارزندگی بسیاری از نمادها، اقبال نقدینگی به بازار سرمایه می تواند فرصتی تاریخی برای جهش تولید و در صورت تداوم روند، سبز پوشی شاخص در هفته آتی باشد.
زمان گشایش نماد سهم ارتقا یافته بازارپایه به بازار دوم معاملات فرابورس
نماد برتر- فرابورس با اعلام زمان ارتقا و گشایش نماد صنعتی مینو از بازار پایه به بازار دوم معاملات ، خواهان تعیین لزوم تعیین کارگزار ناظر توسط سهامداران شد .
بهره برداری سهم فرابورسی از کارت هواداری پرسپولیس و پیش بینی ایجاد درآمد
نماد برتر- شرکت فرابورسی از صدور و تخصیص کارت هواداری باشگاه پرسپولیس و پیش بینی ایجاد منافع مالی برای طرفین خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای دوشنبه شد.
مجوز افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شرکت فرابورسی از دو محل صادر شد
نماد برتر- غذایی مینو شرق حاضر در بازار اول معاملات فرابورس، مجوز افزایش سرمایه ۷۷ درصدی را از سازمان بورس گرفت و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.
آخرین وضعیت افزایش سرمایه زیرمجموعه "کرمان" از تجدید ارزیابی دارایی ها
نماد برتر- سرمایه گذاری توسعه عمران کرمان از تهیه گزارش کارشناسان رسمی قوه قضاییه درباره ارزیابی سهام شرکت زیرمجموعه با هدف افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.
سامانه معاملات فرابورس امروز مشکلی ندارد / شناسایی بخشی از نقص فنی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام شناسایی بخشی از نقص فنی دیروز سامانه معاملات فرابورس ، گفت : امروز مشکلی در انجام داد و ستد سهام و اوراق نیست.
توقف موقت "شاوان" و ۵ نماد دیگر / چهار شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر-با توقف موقت داد و ستد سهام پالایشگاه لاوان و سه شرکت ، چهار سهم دیگر به تابلو معاملات بازگشتند و نماد دو شرکت بورسی هم در پایان معاملات برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.
هنوز امکان سفارش و معامله سهام شرکت های فرابورسی نیست
نماد برتر- با وجود اعلام یک ساعت پیش فرابورس مبنی بر آغاز سفارش گیری و انجام معاملات سهام شرکت های فرابورسی از ساعت ۱۱:۱۵ ، هنوز امکان سفارش و داد و ستد فراهم نشده است.